هری پاتر وفرزند نفرین شده 

اثر :جی کی رولینگ

فکر نمی کنم کسی باشه که هری پاتر رو با اون نشونه رعد وبرق بر پیشانیش نشناسه 

وفکر میکنم همین طور  اکثریت فیلمای هری رو دیده باشید 

ولی در مورد خوندن رمانش شک دارم؛)

من خودمم دروغ چرا ،فیلماش رو دیدم اما وقتی تونستم این کتاب رو به صورت pdf و رایگان از فیدیبو تهیه کنم بالاخره یه کتاب از این سری کتابای هری پاتر رو خوندم وواقعا میتونم بگم تا صفحه آخر هیجان تموم کردنش رو داشتم وچون فیلماشو دیده بودم تو فهم این قسمتم مشکل نداشتم

 

به دو دلیل حتما این کتاب رو بخونید:

1:رایگان در دسترس عموم قرارگرفته

2:دلیل خیلی مهم دیگه(ادامه هری پاتر تا اونجا که من میدونم به صورت فیلم ساخته نشده واین کتاب به گونه ای ادامش)

موضوع کتاب:

هری پاتر که حالا در سنین میان سالی قرار داره ویه شغل اداری ساده (در واقع همون ورق بازی خودمون )تو همون مجمع جادو گران برعهده داره وهرمیونم یه پست خیلی بالا داره اونم یه دختر باهوش مثل خودش داره ،خلاصه در این قسمت هری دارای خانواده شده دوتا پسر ویه دختر داره ،که با یکی از پسراش اصلا نمیسازه واین پسرش برخلاف سنت خانوادگی پاترها تو گروه  گرینفیت ها میره به وسیله کلاه سخنگو وبا پسر همون مو بوره که دشمن باباش بود اسمش دوباره یادم نیس :)دوست میشه اینا به نحوی گول میخورن ودر زمان سفر میکنن وباعث یه فاجعه در شغل وشخصیت آدمای اطراف  خودشون  وآینده مردم میشن.....

پ.ن:خدایی خیالات دوران طفولیتم که آرزوم داشتن ماشین زمان بود تو بعضی صحنه ها دوباره زنده شد

این کتابو خیلی وقت پیش خوندم وزیاد نمی تونم به خاطر بیارم اسماشون رو دیگه ببخشید  دیگه:)