این کتابم خیلی شانسی پیداش کردم ، در کل خوندنش بیشتر از پنج دقیقه  طول نمی کشه  چون همش تصویره ، تصاویرش خیلی برام جالب بود ، کسی که این کتابو نوشته مهارت خاصی تو نویسندگی نداره چون از همون اول کتاب شما فقط مکالمه ای که بین یه اژدها و پاندا جریان داره رو می خونید که به صورت اتفاقی با هم دارن  سفر می کنن و بیشتر حرفایی که بین شون رد و بدل میشه توش یه پیام اخلاقی هست  .خوندنش حس خوبی به ادم میده 

 

*اژدهای کوچک پرسید : چه جوری به رفتن  ادامه می دهی ؟

پاندای بزرگ گفت :گاهی حتی یه قدم خیلی کوچیک بهتر از اینه که اصلا قدمی برنداری.

*اژدهای کوچیک گفت :من کم آوردم 

پاندای بزرگ گفت : عیبی نداره ،فردا دوباره سعی می کنیم 

 

*اژدهای کوچک پرسید ،فکر های بد باعث می شن من آدم بدی بشم ،؟پاندای بزرگ گفت:نه موج ها اقیانوس نیستن،فکر ها هم ذهن نیستن 

*پاندای بزرگ گفت:زیبایی همه جا هست ولی گاهی دیدنش سخته .

*من اعتقاد دارم که در هر لحظه از روز می توانیم رها کنیم و دوباره شروع کنیم .

*حتی درخت آسیب دیده هم می تواند زیبا ترین شکوفه ها را بدهد .

*اشتباه های تو تلاشت رو نشون میده پس تسلیم نشو

*اگه بعضی ها ازمن یا کارهام خوششون نیاد چی؟تو باید راه خودت را بروی ،بهتره اون هارو ازدست بدی تا خودت رو .

*طبیعت با پاییز بهمون نشون میده که رها کردن چقدر میتونه زیبا باشه 

*روزهایی هست که بلند شدن خودش پیروزی است

*الان اصلا وقت ندارم که گل ها رو ببینم /درست به همین خاطر باید آن هارو ببینی ، شاید فردا دیگه نباشن .

*گوش دادن مهم ترین کاری است که می توانی برای کسی بکنی 

*گاهی فکر میکنم اون قدر که باید خوب نیستم/درخت گیلاس خودش رو با درخت های دیگه مقایسه نمی کنه ، فقط شکوفه میده 

*بهترین چیزی که با چای می چسبه یه دوست خوبه 

*چه حیف که خیلی وقت پیش این درخت رو نکاشتیم . تصور کن الان چقدر بزرگ شده بود / الان که داریم می کاریمش همین مهمه .

*از همه سخت تر مهربون بودن با خودمونه 

*ممکن شکست بخوری ، ولی اگه از ترس امتحانش کنی ، قطعا شکست خوردی .

*وقتی چای می نوشی....چای بنوش .

اگه امتخان نکنی ،هیچ وقت نمی فهمی می تونی پرواز کنی یا نه 

*رها کن وگرنه کشانده می شوی